Ingat NAMA² Ini : Amerika Syarikat, Britain, Jerman, Itali, Sepanyol, Greece dan Denmark

Seorang veteran tentara 'Israel' yang terlibat dalam perang Gaza pada 2014, baru-baru ini menyatakan bahwa pejuang kemerdekaan Hamas lebih kuat dan 'Israel' tidak akan bisa memusnahkannya.


Anda tidak faham dalam dunia moden sekarang. Anda tidak akan dapat berperang tanpa bekalan senjata dan peluru. Dan tidak cukup dengan itu, anda perlukan paling kurang sokongan udara. Untuk itu anda perlu ada kompleks industri militer. Jika tidak ada anda perlu mendapat bekalan tanpa putus dari pihak yang ada kemudahan tersebut. Hamas mendapat bekalan hanya kerana US dan Israel membenarkannya.

Sudah tentu dari pasaran gelap !

Jadi Israel dan US sebenarnya yang mengawal Hamas, walaupun kebanyakan anggota Hamas sendiri tidak menyedarinya.

🇺🇲🇮🇱 AS menghantar lebih 20 pesawat pengangkutan tentera ke Israel dalam tempoh 24 jam selepas lebih 60 penerbangan semalam.

☝️ contoh Israel sendiri mengaharapkan US untuk suply bekalan.


Skrip sudah ada 100 tahun yang lalu
dan sekarang adalah masanya untuk beraksi di pentas dunia. Zionis berjaya kerana disokong oleh golongan munafik. Sejarah Nabi membuktikan bahawa golongan munafik ada disetiap zaman.

ini yang paling ghisau
kita kata kita Islam
tapi dalam tak sedar je kita
musyrik | munafik | fasik
nauzubillah

Ustaz Auni: Eskatologi
lluminati, Freemason, Raja Namrud, Firaun,
Dimana Dajjal ???
Dajjal ada dalam rumah kita punya la lama. Dan dajjal tu ... 😥😥😥 ialah ...



Peristiwa di Degestan adalah perancangan perisikan Ukrain untuk buat wilayah Rusia bergolak

Pasukan Rusia terpaksa turun padang mengawal keadaan.

🇵🇸🇮🇱 Rahsia kotor Netanyahu : Mengapa PM Israel pernah membantu menyokong Hamas?

Keganasan di Israel, Gaza dan Tebing Barat dengan pantas menjadi salah satu titik paling berdarah dalam sejarah krisis Palestin-Israel yang berusia 75 tahun,dengan pencerobohan Hamas pada 7 Oktober lalu dipersalahkan kerana telah mencetuskan pembunuhan beramai-ramai sekarang. Tetapi yang kurang diperkatakan mengenai aspek konflik itu ialah kerajaan Israel dan peranan peribadi Benjamin Netanyahu dalam menyokong Hamas selama ini.Satu artikel baru-baru ini dalam akhbar Israel Haaretz mendokumenkan beberapa cara Netanyahu secara material menyokong kumpulan bersenjata itu selama lebih 16 tahun sebagai perdana menteri Israel, termasuk dengan dilaporkan membenarkan sumbangan wang tunai yang tidak dapat dikesan dari luar, dan membenarkan pemimpin Hamas beroperasi dengan dengan bebasnya di bebas di luar negara, walaupun Israel terus memegang cengkaman ketat di seluruh Gaza, yang telah digambarkan sebagai kem tahanan terbesar di dunia.

Kesannya, Hamas dan kerajaan Israel boleh dikatakan mempunyai hubungan simbiotik yang bertujuan untuk mencetuskan konflik yang berterusan dan menampakkan keburukan palastin di mata barat.

Langgan @SputnikInt

🇺🇲🇮🇱🇵🇸 Amerika Syarikat dan sekutu Eropah telah menghantar rekod pasukan serangan tentera laut ke Mediterranean Timur.

Sebanyak 8 kumpulan telah direkodkan, termasuk kapal perang Amerika Syarikat, Britain, Jerman, Itali, Sepanyol, Greece dan Denmark. Jumlah kumpulan itu adalah kira-kira 40 unit,termasuk kapal pengangkut pesawat dan kapal kargo kering yang menyediakan penghantaran bahan api dan peluru.

Juga, koridor udara antara Amerika Syarikat dan Israel beroperasi pada kapasiti penuh. Menurut saluran pemantauan, sejak dua hari lalu, kenderaan teknikal tentera Amerika telah membuat lebih daripada 70 Penerbangan. Di atas kapal masih terdapat kargo yang sama - senjata dan bahan api.

Walaupun kenyataan tetap Rumah Putih bahawa Amerika Syarikat tidak berniat untuk masuk ke dalam konflik Palestin-Israel, keadaan di lapangan menunjukkan sebaliknya: gerakan yang dijalankan oleh kolektif Barat adalah isyarat awal kepada Iran dan semua orang yang menentang tindakan Tel Aviv dan indikator kesediaan untuk mengembangkan konflik di rantau Timur Tengah.

Post a Comment

0 Comments