United Kingdom bimbang dengan sistem peluru berpandu Rusia "Avangard," yang mampu memusnahkan pelbagai sasaran di Barat dalam masa 30 minit

🇷🇺 #ruble #oil #copper

Apa2 pun, ini gambar yang cantik untuk dilihat.

Di sebelah kiri adalah harga dunia untuk minyak dan tembaga dalam rubel. Adakah anda faham? Di sebelah kanan, dalam dolar.


Berbanding 2019, Rusia kini memperoleh dua kali ganda lebih banyak untuk minyaknya dalam rubel. Tetapi inflasi dalam tempoh ini jauh lebih rendah.

Ini adalah bagaimana licik Putin yang ‘jahat’ mengalahkan pemimpin demokratik Barat yang ‘mulia’.

@Slavyangrad

☝️ minyak Rusia di jual dalam Rubel bagi negara2 yang bermusuh dengan Rusia. ☝️ minyak Rusia di jual dalam Rubel bagi negara2 yang bermusuh dengan Rusia. Secara intrinsik, nilai Ruble lebih tinggi daripada Dolar. Semakin lama mereka menunda perang Nuklear untuk menghancurkan Rusia maka Rusia akan semakin menjadi Kuat dan US semakin jatuh.

" tugas kita hanya menyampaikan , selebih dari itu di luar kawalan kita dah "

Syria secara rasmi meminta bantuan Rusia untuk membantunya memerangi pemberontak di Syria. Dan Parlimen Rusia juga secara rasminya bersetuju untuk membantu Syria melawan pemberontak Syria.

Ya Rusia menyerang pemberontak Syria di Syria atas permintaan Kerajaan Syria. Bermula tahun 2015 Rusia mula melancarkan serangan ke aras pemberontak Syria. 

Dalam kes Syria memerangi pemberontak Syria di Syria…..Rusia membantu tentera Syria , US Israel dan Turki membantu pemberontak Syria.

Iran pula membantu militan mereka di Syira yang memerangi pemberontak Syria. Saya benci untuk menyebut militan tajaan Iran membantu kerajaan Syria memerangi pemberontak Syria.. kerana ianya bertujuan lain. Iaitu memberi alasan Israel untuk menyerang Syria atas alasan mensasarkan militan Iran.



Merah : kKerajaan Syria/Rusia
Kuning dan Hijau : Amerika Syarikat
Hijau Muda : Turki
Putih : UK
HT, Hizbut Thahrir itulah UK



- 🇮🇱 / 🇵🇸 BREAKING: Israel meminta penduduk beberapa kawasan kejiranan di Khan Younis untuk berpindah  @Middle_East_Spectator

☝️sekiranya Mesir tidak benarkan pemindahan penduduk di Gaza selatan untuk berpindah ke Mesir, bermakna Pembunuhan besar besaran penduduk Gaza bakal berlaku di gaza selatan pula.

⚠️☣️ Berikut adalah berdasarkan Divisi NBC Tentera Rusia. AS mencipta tentera nyamuk yang membawa penyakit menyebarkan penyakit Dilofilariasis dan Arboviral.

Percubaan pertama mereka adalah di Maui Hawaii. Penyebaran tidak terkawal sehingga mereka terpaksa membakar pulau itu untuk memusnahkan nyamuk. Ramai mati akibat penyakit Arboviral serta kebakaran hutan.

Objektifnya adalah depopulasi kerana ekonomi sangat merosot, untuk mengelak berlakunya pemberontakan.

Kajian Kes yang akan datang adalah di Asia, Afrika & Amerika Selatan dijangka dalam beberapa bulan.

Mereka sebelum ini telah membuat Kajian Kes sedemikian di Ukraine sebelum ini di Maui Hawaii.

Malaria, Denggi, Zika adalah projek yang seangkatan dengannya. Dilaksanakan oleh Yayasan DoD & Bill Gates AS.

Mereka telah membuat ubat-ubatan dan juga vaksin supaya ia tidak merebak kepada seluruh penduduk. Hanya mahu membunuh sebahagian penduduk.

🇷🇺 United Kingdom bimbang dengan sistem peluru berpandu Rusia "Avangard," yang mampu memusnahkan pelbagai sasaran di Barat dalam masa 30 minit.

Seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail, sistem itu, yang digambarkan oleh Vladimir Putin sebagai "meteorit," boleh digunakan dari luar atmosfera Bumi dan mencapai pelbagai sasaran di mana sahaja di dunia dalam masa kurang dari 30 minit.

Artikel itu juga menyatakan bahawa peluru berpandu boleh bergerak pada kelajuan puluhan ribu kilometer sejam, menjadikan "Avangard" unik dalam jenisnya.

🔴 @DDGeopolitics

☝️ sudah menjadi takdir bagi tamadun Barat yang juga Sodom dan Gemorah zaman Moden bahawa mereka akan dihukum oleh Tuhan dengan Api dari langit.

AS berisiko kalah perang nuklear terhadap Rusia: Bukan sahaja pembangunan peluru berpandu hipersonik mereka gagal, malah pemodenan ICBM mereka juga.

Pembangunan generasi baru peluru berpandu balistik antara benua dalam rangka program LGM-35A Sentinel Amerika diteruskan dengan kerumitan yang besar. Ini diumumkan semalam oleh ketua Tentera Udara AS, Frank Kendall.

Pada masa yang sama, seperti yang dinyatakan oleh sumber Military Watch, program sekarang adalah salah satu yang terbesar dan paling kompleks dan memerlukan kos kewangan yang besar. Pada tahun 2020, ianya dianggarkan $ 265 bilion, tetapi sekarang Sentinel akan lebih mahal.


⚡️🇷🇺Rusia telah memperoleh lebih € 550 bilion daripada eksport bahan api fosil sejak permulaan perang, menurut satu kajian oleh Pusat Penyelidikan Tenaga dan Udara Bersih.  Menurut penganalisis, Kesatuan Eropah kekal sebagai pengimport terbesar sumber tenaga Rusia. Pembeli utama adalah Jerman (€ 28 bilion), Belanda (€ 18 bilion) dan Itali (€ 17 bilion).  Berikutan EU, China berada di kedudukan sebagai pembeli utama seterusnya, setelah membelanjakan lebih daripada € 143 bilion.  @themediterraneanman

Tahun ini sahaja lebihan (surplus) Rusia adalah $ 75 bilion. Sebaliknya AS mengalami defisit sebanyak AS$1.7 trilion.

Sama seperti pendapatan dalam isi rumah anda. AS memiliki hutang ia tidak mampu bayar.

$ 1.7 trilion yang menyebabkan inflasi (kenaikan harga) di AS dan Eropah. 

Belum masuk hutang awam.

Defisit hutang awam AS (hutang penduduk AS seperti loan dan kad kredit) adalah sekitar satu trilion.

2.7 trilion yang membuat inflasi di Barat. Belum masuk hutang awam Eropah.


Kyiv mahu menerima jet pejuang F-16 Amerika yang mengalami pengubahsuaian yang lebih moden, kerana model yang ketinggalan zaman tidak akan dapat melawan Su-35 Rusia dengan berkesan, kata wakil rasmi Angkatan Tentera Ukraine Yuriy Ignat di saluran Rada TV.  Menurutnya, pesawat F-16 yang sudah lapuk hanya boleh melindungi daripada dron. Dan untuk mencapai keunggulan di langit, kita memerlukan pesawat yang ciri teknikalnya sekurang-kurangnya setanding dengan pesawat Su-30, Su-34, Su-35.  #Source  @Slavyangrad

☝️Secara teknikalnya, AS tidak memilikinya, kecuali pesawat pejuang stealth. Yang mana AS tidak akan sama sekali hantar ke Ukraine.

Ustaz Amin sendiri mengatakan waqaf baitul Maqdis diserahkan dari orang syariat nabi Isa AS kepada orang syariat Muhammad SAW di zaman Umar Al Khatab. Menarik disini Ustaz Amin menyebut orang syariat nabi Isa walaupun ketika itu Rasullah SAW telah menjadi Rasul malah telahpun wafat. Bermakna masih ada umat nabi Isa AS walaupun telah diutuskan Muhammad SAW.


Setelah Skisma Besar Gereja 1054 M, Kaum Kristen Katolik Barat dg bantuan dana dari beberapa orang Yahudi, melancarkan Perang Salib sejak 1095 M, untuk merampas Tanah Suci, Kota Yerusalem dari Tangan Umat Muslim Nabi Muhammad (saw) dan Kaum Kristen Orthodoks Pengikut Nabi Isa Al-Masih. 

Umat Kristen Orthodoks menghadang Kaum Kristen Katolik Barat. Kaum Kristen Orthodoks telah terikat perjanjian dg Umat Muslim melalui perjanjian Umar ttg Tanah Suci dan Kota Yerusalem. Kaum Kristen Orthodoks tidak pernah melancarkan Perang Salib kepada Umat Islam.

Hanya saja sebuah luka ditorehkan oleh Umat Islam kepada Kaum Kristen Orthodoks, dimana Sultan Muda Turki Utsmani, 29 Mei 1453 M, dg merampas Katedral Besar Kaum Kristen Orthodoks atas hasutan Kaum Kristen Katolik dan Yahudi, yaitu Katedral Hagia Sophia, lalu dijadikan Masjid.

Hingga kini luka itu masih berdarah. Mereka Kaum Kristen Orthodoks yg telah memberikan amanah dan waqaf atas Tanah Suci dan Kota Yerusalem kepada Umat Nabi Muhammad (saw), tetapi kita pula yg merampas Katedral mereka atas nama Nubuwwah Palsu. Serta pemimpin2 Muslim Arab hari ini melalui jalan belakang menyerahkan pula Tanah Suci dan Kota Yerusalem pada Zionis.

Ingat, Kaum Kristen Orthodoks telah menjadi leader di dunia saat ini, di bawah Kekuatan Rusia dan Kepemimpinan Vladimir Putin yg ditakuti Barat dan Zionis. Di saat pemimpin2 Negara Mayoritas Muslim masih belum satu pikir dan satu hati atas Tanah Suci, Kota Yerusalem dan Al-Quds yg masih dimainkan oleh Zionis.

Now.... can you see it?
On The Road To Constantinople

Post a Comment

0 Comments