Asal usul Negara Israel dan Yakjuj Makjuj - Angkoso Nugroho



Selepas Rusia mengalahkan Empayar Khazar dan menyerapnya ke dalam Empayar Rurik Rusia, bangsawan Khazar berhijrah ke utara, ke Scandinavia. Kerana kedua-dua Dunia Kristian dan Islam mengisytiharkan perang terhadap agama Yahudi, mereka terpaksa menukar agama kepada Pagan untuk terus hidup. Apabila mereka semakin Kuat melalui perdagangan mereka menakluk Eropah dengan beberapa gelombang serangan. Mereka dikenali sebagai Viking atau Northmen.

Apabila orang Yahudi asli ( pegawai bank dan pemberi pinjaman wang sejak zaman Empayar Rom ) telah menguasai institusi Pope, Pope membuat pakatan dengan Kerajaan Northmen, dengan William si Penakluk dan menjadikannya Kristian.

Selepas itu Vatican mengisytiharkan semua versi Kristian dan agama adalah Jijik dan melancarkan perang demi perang, seperti gelombang di lautan, menentang Perancis, Empayar Byzantine Jerman dan dunia Islam yang yg dikenali sebagai Perang Salib.

Setelah itu lahirnya Empayar Amerika Judeo Anglo yang menguasai dunia dengan Pax Britannica. Kemudian dengan Pax Americana ini, mereka, British adalah bidan yang menyambut kelahiran Negara Israel ( Deklarasi Balfour ), dan AS adalah bapa penjaganya.



(( aduh pak menteri, info intel buat peringat & pergiat, bukan untuk hebahan kepada rakyat. alahai pak menteri, kok loncat² serupa pocong kau !!! ))


Hari ini kita akan melihat penubuhan Pax Judaica, ketika Israel membunuh rakyat Palestin di Gaza dan mendorong mereka ke Sinai Mesir.

"Dan dilarang ke atas sebuah bandar ( Baitulmuqaddis / Israel ) yang telah kami musnahkan: bahawa mereka ( Israel ) tidak akan kembali ( untuk menubuhkan kerajaan );sehinggalah Yakjuj dan Makjuj ( Anglo-Amerika ) dilepaskan ( mengawal dunia ), dan mereka cepat tersebar ke setiap arah ( menjadikan semua orang di dunia seperti mereka )."

( Al-Quran 21 : 95-96 )

Mereka Lama Dah Rancang
Kita Saja Yang Lalai
Kita Semua Cuma Watak Sahaja
Dalam Buku Cerita Milik Tuhan ( Quran )
Endingnya Telah Allah Siapkan
Tapi Kita Masih Rasa Dunia Inilah
DUNIA TERAKHIR & TIADA LAGI SELEPASNYA ?

⚠️ Mereka ingin menjadi negara pemerintah dunia. Untuk itu mereka perlu menundukkan semua manusia melalui sistem ekonomi yang berlandaskan Riba. Perang pertama ialah perang ekonomi dan kewangan. Syarat pertama untuk menundukkan sesebuah kuasa dan politik ialah perlaksanaan Riba. Jika sesebuah bangsa telah ditundukkan dengan Riba, mereka tidak perlu buang masa dengan serangan ketenteraan.

📌 Perwakilan Rusia mengatakan Draf Resolusi Gaza yang di buat AS adalah seperti Lesen kepada Israel melakukan operasi serangan darat keatas Gaza.

( sedang kita akan dibangkitkan semula & akan dipertanggungjawabkan semuanya walau sebesar zarah ! )




Post a Comment

0 Comments