Kubah Hitam Kubah Kuning ? Apa Ni ?!!

Nak kena pertahan Kubah Hitam
Kita dimomok selalu Kubah Kuning




Ramai ngaji sana balik habaq dah
Tapi tak sampai / kurang sampai
Ramai jugak melancong ke sana
Balik buat donno ?

SENGAJA KE SECARA HALUS
MEMANG DEPA LAMA DAH TAU
KITA JE YANG LALAI
BAHAWASANYA
GENERASI BARU MUDAH
DIBODO²KAN ?

#tanyejepun
#awatnakpanas


Kehadiran tentera AS di Israel akan memastikan Proses Israel mengambil wilayah Gaza dan Lubnan Selatan tidak diganggu sesiapa.

DAJJAL akan memerintah dari Israel memimpin dunia, AS terus jadi KambingHitam makan telunjuk - sehinggalah berlakunya BigBang tu kan Ustaz ?

tp China jarang² buka mulotz dalam PBB pasal Palestin ... dekat sangat dah ke kita ni ... hadui ngeri eh

baru dengar bunyi mercun kita tutup telinga.
baru dengar enjin pesawat tempur,
kita rasa BINGIT

macamana la agaknya bunyi BOM kan ?

terima kasih abg² bekas komando yang jaga negara supaya tetap aman. kalau dak entah apa la jadik sekarang ... 😭😭😭

Benar US alat Israel,

Israel memotong bekalan elektrik, bahan api, makanan dan ubat-ubatan ke Gaza, sambil meneruskan pengeboman untuk memaksa Arab Palestin meninggalkan Gaza dan mendorong mereka ke Rafah. Pengeboman itu sistematik, dari utara ke selatan. Metodologi sedemikian digunakan oleh Hitler Jerman, pengeboman Luftwaffe pada bandar-bandar Eropah untuk memaksa orang Yahudi Eropah hijrah ke Palastin.


Selagi umat Islam mengambil hutang yang menanggung riba/faedah/interest. Selagi negara-negara Islam mengambil hutang yang menanggung riba, dari IMF, dari negara-negara Barat, dari bank antarabangsa swasta ( semuanya adalah vampire antarabangsa Zionis ). Selagi mereka berbuat demikian. Allah tidak akan melindungi mereka !

Anda boleh menangis tentang rakyat Palestin, tetapi Allah tidak akan menyelamatkan mereka. Allah tidak akan menyelamatkan kamu!

Hai orang-orang yang beriman (Muslim)! Takutlah kepada Allah dan lepaskan apa yang tersisa (disebabkan oleh kamu) daripada Ribâ (riba: hutang yang menanggung faedah) (mulai sekarang dan seterusnya), jika kamu (benar-benar) orang-orang yang beriman (Muslim). (278)

.Oleh itu, kalau kamu tidak juga melakukan (perintah mengenai larangan riba itu), maka ketahuilah kamu: akan adanya peperangan dari Allah dan RasulNya, (akibatnya kamu tidak menemui selamat). Dan jika kamu bertaubat, maka hak kamu (yang sebenarnya) ialah pokok asal harta kamu. (Dengan yang demikian) kamu tidak berlaku zalim kepada sesiapa, dan kamu juga tidak dizalimi oleh sesiapa.(279)

(Al-Quran 2:278-279)


Untuk mengalahkan Israel perlu mengalahkan pelindungnya dahulu iaitu AS dan NATO. Selepas Perang Dunia III Amerika Syarikat dan NATO akan tiada lagi. Rusia akan memusnahkan mereka. Pada masa itu tentera Islam yang sebenar akan muncul dan bergerak menuju ke Israel.
Siapa yang selamat dari perang nuklear akan menyertai tentera tersebut.

Pemahaman yang sengaja dicipta orang kafir untuk melemahkan senjata orang islam

Post a Comment

0 Comments