World War 3 : Tanda terakhir ialah bila Internet telah DIMATIKAN !!

Pangkalan tentera rahsia CIA sedang "bersiap sedia untuk peningkatan" terhadap selatan dan timur Venezuela dari Wilayah Essequibo, yang dipertikaikan dengan Guyana, kata Presiden Venezuela Nicolas Maduro.


Menurut Maduro, Irfaan Ali "tidak mentadbir Guyana" melainkan "Guyana ditadbir oleh Markas Selatan, CIA dan ExxonMobil."

⚠☢ AS bergegas mengerahkan peluru berpandu jarak pertengahan berkemampuan nuklear di Asia

Dalam provokasi langsung China, Panglima Tentera AS, Jeneral Charles Flynn semalam mengulangi rancangan AS untuk mengerahkan 'keupayaan tembakan ketepatan jarak jauh' di rantau Asia Pasifik.

Penempatan itu adalah yang pertama sejak Washington dan Moscow memuktamadkan Perjanjian Angkatan Nuklear Jarak Pertengahan (INF) pada 1987.

Perjanjian itu runtuh pada 2019 apabila AS menarik diri untuk meneruskan Strategi Indo-Pasifiknya, termasuk mendirikan "tembok peluru berpandu" di Rangkaian Pulau Pertama, merangkumi Jepun, Taiwan, dan Filipina.

Jepun dan Guam dalam apungan sebagai tapak hosting yang berpotensi.

Flynn tidak mendedahkan jenis sistem, tetapi dilaporkan sistem Typhon berasaskan darat yang mampu melancarkan Tomahawks dengan jarak antara 1,250 km hingga 2,500 km, dan SM-6 baru, dengan jarak 500 km hingga 2,700 km. 

Sistem ini mungkin berubah menjadi Pelancar tembakan Jarak Jauh, yang tidak mempunyai halangan mobiliti yang dihadapi oleh Typhon.


Tanda-tanda perang nuklear sudah hampir dari perspektif ketenteraan ialah bila berlakunya perkara berikut:

1. Penempatan peluru berpandu AS di Eropah Timur, Jepun dan Korea Selatan.
2. Penempatan pengebom nuklear AS di Eropah; Pengebom B-52, B-1, dan pemgebom B-2.
3. Pemasangan Peluru Berpandu Anti Balistik (ABM) atau Sistem Pertahanan Peluru Berpandu Balistik (BMDS) oleh negara-negara Eropah.
4. Penempatan pengebom pejuang F-35 AS di Eropah atau perolehan F-35 buatan AS oleh negara-negara Eropah. Ini kerana pengebom pejuang ini direka untuk membawa bom nuklear taktikal B61.

" Tanda terakhir ialah bila Internet telah dimatikakan. "

Post a Comment

0 Comments