DUNIA SEMAKIN KE PENGHUJUNG... ARAB SAUDI SEMAKIN 'TERKEPUNG'

KETIKA ini umat Islam diseluruh dunia menumpu perhatian kepada krisis di Mesir dan Syria tetapi sedarkah kita bahawa ini ada episod terakhir permainan Dajjal sebelum beliau membuka Fasa berikutnya.

Tahukah anda, sasaran yang mereka idamkan bukanlah Palestin sebaliknya TANAH SUCI MEKAH dan MADINAH. Tanpa kita sedari ARAB SAUDI kini telah dikepung secara sistematik oleh Zionis ( Israel ) dan sekutunya Syiah ( Iran ).

TURKI Uthmaniyah ditumbangkan dan jatuh ke tangan Puak Sekular Ekstreme, walaupun kini diperintah Pemimpin 'Islamik' Erdogan, hakikatnya beliau hanyalah 'Puppet' yang hanya bersuara tapi tidak dapat bertindak kerana dikekang Pengikut Setia Attaturk.

PALESTIN yang sebelum itu makmur dibawah pemerintahan Uthmaniyah ditawan mudah puak kufar sebelum diserahkan pada Zionis.

IRAQ satu-satunya negara yang lantang mempertahankan Palestin secara ketenteraan diceroboh dan diranapkan USA dan negara Salib dengan bantuan sulit dari Syiah ( IRAN ).

AFGHANISTAN sebuah negara mundur dan miskin yang memiliki hasil bumi paling kaya di dunia dirampas oleh USA hasil bantuan Syiah ( IRAN ) dan segala hasil buminya disalur pada Zionis ( Israel ).

LIBYA pimpinan Ghadaffi merupakan musuh ketat Negara Salib dijadikan bahan Eksperimen untuk mencetuskan 'Arab Spring'. Rakyatnya dihasut untuk 'BANGKIT' dan dibantu dengan 'Bersungguh-sungguh' oleh Tentera Salib ( NATO ).

SYRIA adalah sasaran sebenar Operasi Arab Spring yang dirancang Zionis kerana sudah tertulis dalam kitab-kitab lama Yahudi bahawa Syria adalah medan perang Armageddon melibatkan Mesiah@Dajjal dan Al-Mahdi.

MESIR walaupun 'DISERAHKAN' kepada Dr Morsi dari Ikhwanul Muslimin dan dirampas semula oleh Tentera Firaun moden pimpinan Syiah dan Zionis bertujuan menimbulkan kemarahan tidak terhingga Umat Islam supaya tercetusnya Armageddon dengan segera.

Lihatlah dipeta, semua negara-negara di sekeliling Arab Saudi telah di tawan dengan secara sistematik.

RUNTUHNYA KAABAH

Abu Hurairah r.a. berkata, bahawa Rasulullah s.a.w bersabda :

" Akan ada orang yang merobohkan Kaabah, iaitu seorang yang berbetis kecil dari Habsyah ( Ethiopia ) "

Riwayat Muttafaq Alaih

Daripada Abdullah bin Amr bin 'Ash r.a. berkata, bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda :

"Ka'bah akan dihancurkan oleh orang Habsyah ( orang Negro )yang bergelar "Dzus-Suwaiqatain" ( orang yang kedua-dua betisnya kecil ) dan ia akan merampas segala perhiasannya dan melucutkan kelambunya. Seakan-akan terbayang di hadapan mataku keadaan seorang yang botak, bengkok sedikit sendi-sendinya. Ia memukul-mukul Ka'bah itu dengan besi penyeduk dan kapak besar"

H.R Imam Ahmad

Siapakah lelaki yang berasal dari Habsyah@Ethiopia ?

Barrack Obama ?

SUBHANALLAH...KITA SEMAKIN HAMPIR......!!!

Wallahua'lam. Tanda-tanda akhir zaman dah lama muncul dan akhir-akhir ini semakin nampak tanda-tanda kiamat kubra.

Semoga kita semua tetap di jalan kebenaran dan jalan diredhai oleh Allah.

Aamiin Ya Rabbal 'Alamin.

> Copy & Paste
> CreditUntukPenulisAsal
> Sumber : FB Rafidah Hamid ( Ex-SAMTTAR XX/XX )

Komuniti PTT Zello . Channel : Rakan COPS PDRM
Blog : " http://kpttrakancopspdrm.blogspot.com "
TagLine : " Teruskan Berinformasi Untuk Membenteras Jenayah "

Post a Comment

0 Comments

Ulasan