Suhaimi Saad, bekas anggota kumpulan nasyid yang terkenal,


Mohd Suhaimi bin Saad (lahir 12 Oktober 1980) merupakan seorang bekas penyanyi nasyid Malaysia dan merupakan bekas anggota kumpulan In-Team dari tahun 2000 sehingga tahun 2005. Pada tahun 2005, beliau berundur dari In-Team untuk kembali bernaung di bawah label Hijjaz Records Sdn.

Suhaimi Saad, bekas anggota kumpulan nasyid yang terkenal, sedang berjuang dalam keadaan yang serius di unit rawatan intensif (ICU) sebuah hospital di Johor Bahru, Johor. Ketua kumpulan In-Team, Mohd Syahril Abdul Khalid, telah mengesahkan status kesehatan Suhaimi.

Suhaimi Saad, yang berusia 43 tahun, sedang menjalani rawatan intensif di ICU. Mohd Syahril menjelaskan bahwa keadaan Suhaimi sangat serius, dan tim medis sedang berusaha keras untuk memantau dan merawatnya dengan cermat.

Selain sebagai bekas anggota kumpulan nasyid, Suhaimi Saad juga dikenal sebagai suami dari Ina Naim, seorang artis terkenal. Keduanya telah menjalani kehidupan rumah tangga yang bahagia dan saling mendukung dalam karier mereka masing-masing.


Pengumuman mengenai kondisi Suhaimi Saad telah membuat banyak penggemar dan orang terdekat merasa khawatir dan berdoa untuk kesembuhannya. Doa-doa dan dukungan emosional terus mengalir untuk memberikan semangat kepada keluarga Suhaimi dan mereka yang terlibat dalam perawatannya.

Ketua kumpulan In-Team, Mohd Syahril, juga mengimbau kepada semua penggemar dan masyarakat untuk memberikan doa dan dukungan positif kepada Suhaimi Saad dan keluarganya dalam masa sulit ini.

Post a Comment

0 Comments