Negara Brunei macam dapat tegakkan hukum Allah SWT ???

TIDAK, negara Brunei adalah anggota PBB, setiap anggota PBB bersetuju untuk patuh  pada undang2 PBB,


Ketetapan PBB kata dalam artikel 25 dan 26
" ALLAH TIDAK AL-AKBAR "


Mengapa ? 

Katanya kuasa yang paling tinggi di dunia, kuasa yang paling tinngi di dunia dalam semua perkara mengenai keamanan dan keselamatan terletak pada Majlis Keselamatan PBB. Undang-undang mereka adalah undang-undang yang paling tinggi. Tiada undang-undang yang lebih tinggi dari mereka. 

Itu adalah syirik yang nyata ( tetapi tidak disedari ).


Dunia sedang mengalami Transisi dari 
✓ PaxAmericana ( US ) menuju ke 
✓ Pax Judaica ( Israel )


Dari Dua puluh lima tahun yg lalu, Sheikh Imran Hosein telah berkali2 menjelaskan fenomena apa yg sedang terjadi di dunia saat ini, tetapi dulu banyak yg menertawakan dan meminggirkan pendapat beliau. Sheikh Imran telah paparkan hitam di atas putiih, melalui buku yg ditulisnya dengan judul Yerusalem dalam Al-Qur'an. Karena HANYA melalui Al-Qur'an lah, penjelasan paling lengkap dapat diperoleh. 

Di saat Ilmu Hubungan Internasional, Geopolitik, kewangan Internasional hingga ketenteraan bingung dalam memberikan penjelasan apa yg sedang terjadi di dunia hari ini. 

Seperti : Mengapa Negara2 Arab dan Kaum Muslimin yg LUAR BIASA JUMLAHNYA ITU, tidak berdaya menghadapi Israel yg kecil itu.

Semoga buku Yerusalem dalam Al-Qur'an dan Video di bawah ini mampu menjawab kebingungan dan kepeningan Deddy Corbusier, bagikan kepada dia dan kepada selebriti yg lain. Serta semoga buku Yerusalem dalam Al-Qur'an akan dapat MENGHUBUNGKAN jurang antara Intelektual dan agama.

Sekarang apa yg dipaparkan dalam Yerusalem dalam Al-Qur'an tidak akan ditertawakan oleh sesiapa lagi.



3 Fase menuju Pax Judaica
( ISRAEL NEGERA PEMERINTAH DUNIA )

Penghujungnya ialah Duit

Konflik dan peperangan di dunia sekitar 100 tahun terakhir ini sangat dipengaruhi dg penguasaan sumber tenaga untuk mesin, apapun mesinnya. Tegasnya rebutan ladang minyak dan gas.

Ujung2nya Duit.

Suara terkuat dalam menjelaskan Asbab Pemicu Konflik dan Peperangan di Zaman sekarang, adalah SUARANYA
NABI MUHAMMAD SAW.

Sabda Beliau SAW, Kiamat tidak akan terjadi sehingga Sungai Eufrat surut dan menampakkan gunung emas. Di atasnya orang-orang berperang sehingga dari setiap seratus orang akan terbunuh sembilan puluh sembilan. Setiap orang dari mereka mengatakan, 'Mudah-mudahan akulah orang yang selamat itu. ” 

( HR Bukhari Muslim ).


Cuba telusuri lebih dalam apa akar penyebab konflik dan peperangan di dunia dalam 100 tahun terakhir ini, maka akan ditemukan jejak2 perebutan dan penguasaan sumber tenaga, minyak dan gas. 

Termasuk dalam Konflik Antara HAMAS dg ISRAEL saat ini?? yuupp....! Rebutan dunia...


Mengapa ramai orang tidak memahami perkara ini? 👇

Semua ahli NATO mempunyai kewajipan untuk mempertahankan Amerika Syarikat. Jika Amerika Syarikat mempertahankan Israel maka NATO akan mempertahankan Israel juga. Sebagai contoh, Turki adalah ahli NATO, oleh itu, Turki mesti tidak boleh menentang Amerika Syarikat yang mempertahankan Israel.

Mengapa orang tidak dapat memahami bahawa Israel akan akhirnya menjadikan Semenanjung Gaza dipenuhi dengan runtuhan runtuhan bangunan. Kerana mereka akan mengambil medan gas Palestin di pantai Gaza. Israel akan berbuat demikian walaupun ia perlu membunuh setiap penduduk Gaza ?. 

Israel akan terlepas kerana Amerika Syarikat dan NATO melindungi mereka, salah satu kuasa ketenteraan terbesar di dunia melindungi Israel. Ini adalah bagaimana dunia bekerja dan ini adalah realiti yang harus diterima oleh semua orang. Barat melindungi Israel yang kejam untuk melakukan apa sahaja yang dikehendakinya.

💥 💥💥 Serangan Israel ke atas infrastruktur awam Gaza pada 20 Oktober :

🕌 11 masjid musnah

⛪️ 7 gereja rosak

🏥 59 serangan ke atas penjagaan kesihatan
( termasuk 17 hospital rosak )

👨 🎓 Sebanyak 178 buah kemudahan pendidikan telah terjejas termasuklah : 

• sekurang-kurangnya 20 sekolah UNRWA;
• 140 sekolah Pihak Berkuasa Palestin ( PA );
• 1 universiti rosak.

🏠 Sekurang-kurangnya 30 peratus daripada semua unit perumahan di Semenanjung Gaza adalah:

• musnah - 12,845; 
• tidak boleh didiami - 9,055;
• rosak sederhana / ringan - 121,000;

Sumber : UN OCHA

Bukti Rusia yang setakat ini Neutral telah buat resolusi di PBB supaya  peperangan ini dihentikan namun US UK Perancis menggunakan VETO mereka menolak resolusi Rusia.

Seorang Ahli Parlimen Pakistan meminta tentera Pakistan untuk melakukan serangan nuklear terhadap Israel. Tentera Pakistan hanya membisu dan tidak melakukan apa-apa. Mengapa ramai yang tidak faham ? Bahawa kerajaan mereka adalah hamba Barat dan Barat adalah hamba Israel. Sedarlah..


Hebron : ketika Rakyat Palestin meminta campur tangan Rusia dan Korea Utara namun peliknya Presiden Palestin tidak mengundang Rusia untuk campur tangan sebagaimana Presiden Syria mengundang Rusia untuk membantu menghadapi pemberontak Syria.

Rusia tidak akan masuk campur sesuka hati melainkan diundang secara rasmi oleh kerajaan sesebuah negara yang ditindas.

👇 Ilmu Akhir Zaman 👇

⚡️🇷🇺 🇱🇧
RUSIA MINTA RAKYAT TIDAK PERGI KE 
✓ LUBNAN, 
✓ JORDAN DAN 
✓ PALESTIN

Post a Comment

0 Comments