Official Respond : PERKARA: Arahan untuk Berhenti dan Meninggalkan Penerbitan dan/atau Tawaran Saham Quantum Metal Exchange Inc. di Malaysia

 NOTIS UNTUK BERHENTI DAN MENINGGALKAN PENERBITAN TAWARAN SAHAM QMEI


27 Mac 2024


PERKARA: Arahan untuk Berhenti dan Meninggalkan Penerbitan dan/atau Tawaran Saham Quantum Metal Exchange Inc. di Malaysia


Para Penasihat dan Pemimpin Agensi yang dihormati,


Rujukan dibuat kepada arahan berhenti dan meninggalkan baru-baru ini yang dikeluarkan oleh Suruhanjaya Sekuriti Malaysia dalam suratnya bertarikh 21 Mac 2024 kepada Quantum Metal Exchange Inc. dan Quantum Metal Sdn Bhd (No. Ruj. SC/ED/EMD/FF03-2024) ("Arahan").


Kami, Pengurusan Quantum Metal Sdn Bhd dengan ini secara rasmi MEMINTA semua Penasihat dan Pemimpin Agensi untuk SEGERA menghentikan semua aktiviti yang berkaitan dengan membuat tersedia atau menawarkan saham Quantum Metal Exchange Inc. di Malaysia. Ini termasuk sebarang kandungan dan tindakan yang dijalankan melalui laman web, platform, ejen, dan/atau saluran media sosial ("Aktiviti").



Sila AMATKAN bahawa Notis ini dikeluarkan dengan pematuhan yang ketat terhadap Arahan, dan kegagalan untuk mematuhi arahan dalam Notis ini merupakan SUATU KESALAHAN di bawah Seksyen 212(9) Akta Pasaran Modal dan Perkhidmatan 2007 dan boleh mengakibatkan konsekuensi undang-undang bagi individu dan entiti termasuk Quantum Metal Exchange Inc. dan Quantum Metal Sdn Bhd.


Quantum Metal Sdn Bhd tidak akan teragak-agak dan akan SEGERA mengambil tindakan undang-undang terhadap Penasihat dan Pemimpin Agensi yang terus melakukan Aktiviti dan melanggar arahan dalam Notis ini.


Kami menghargai perhatian serta kerjasama anda yang segera dalam perkara ini.




Post a Comment

0 Comments

Ulasan