18SX - Makam Kiri, Kanan, Atas, Bawah dan Tengah.

Makam Kanan atau Pintu Kanan

Dipanggil juga Makam Omar dikanan Khadijah. Suami datang dari sebelah kiri, ertinya dia menusuk zakar dari sebelah kiri isteri. Cara bagi sampai ke makam ini ialah dengan cara melipat kaki kanan isteri dan melunjurkan kaki kirinya .


Makam Kiri atau Pintu Kiri.

Ia juga dipanggil Makam Usman di kiri Salamah. Pada dasarnya makam ini adalah posisi yang berlawanan konsep dari makam kanan dan biasanya ia dipraktikkan sebelum atau selepas kanan.


Makam Bawah atau Pintu Bawah.

Ia juga dipanggil Makam Ali di bawah Aisyah. Untuk sampai ke makam ini ialah dengan melipatkan kedua-dua kaki isteri seolah-olah bersila kedua kakinya itu. Zakar anda harus ditekankan kepada kelentit untuk mencapai kesan maksima.


Makam Atas atau Pintu Atas.

Juga dipanggil Makam Abu Bakar di atas Maimunah. Caranya ialah dengan mendirikan kedua kaki isteri dan kepala zakar anda menusuk langit rahim atau bahagian atas rahim.


Makam Tengah atau Pintu Tengah.

Dipanggil juga Pintu Laut. Caranya ialah dengan menjulangkan isteri agar dia seolah-olah duduk dan datangi ia dari depan. Posisi ini agak meletihkan suami kerana tenaga diperlukan bagi mengangkat isteri. Biasanya posisi ini dijayakan sebagai posisi paling akhir dari kesemua makam.

.
Komuniti PTT Lebuhraya Utara-Selatan ( KPTTLUS )
> > > www.kpttlus.blogspot.com < < <
Status : InfoChannel - ( Borak Kosong DILARANG ).
Peringatan : TIADA Sebarang Informasi Sekatan Jalanraya ( Roadblock ), Perangkap Had Laju ( Speedtrap ) atau Seumpama Dengannya ( Termasuk sebarang KataGanti atau KodRahsia ).
Nota : Anda akan DISINGKIRKAN dari jaluran TANPA NOTIS !!!. Harap Maklum & Selamat Bekerjasama.

Post a Comment

0 Comments

Ulasan