Hangettt !!! / Post by: Razi Bangi

Razi Bangi wrote:

saya menyokong ATM bukan bermaksud saya anti Klate,tp saya menyokong ATM kerana setiap bulan mesin ATM mengeluarkan duit gaji saya,tanpa mesin ATM hidup saya susah nk enjoy malam2 dan hari cuti,sebagai tanda terima kasih pada mesin ATM,maka saya menyokong penuh pasukan bola sepak ATM.

Go ATM Go!!!

Admin : Buat "Perwira Negara" - Terima Kasih



> > > www.kpttlus.blogspot.com < < <
Perkongsian & Hebahan Info Trafik / Lencongan / Penutupan Jalan / Kemalangan ( atau perilaku Jenayah di Jalanraya/Lebuhraya ) Seluruh Semenanjung Malaysia.
Rancang Perjalanan Anda, Hati-Hati Memandu & Selamat Memandu.
Status : InfoChannel - ( Borak Kosong DILARANG ).
Peringatan : TIADA Sebarang Informasi Sekatan Jalanraya ( Roadblock ), Perangkap Had Laju ( Speedtrap ) atau Seumpama Dengannya ( Termasuk sebarang KataGanti atau KodRahsia ).
Nota : Anda akan DISINGKIRKAN dari jaluran TANPA DIBERITAHU !!!. Harap Maklum & Selamat Bekerjasama.

Post a Comment

0 Comments