Motivasi Apa Hari Ini 🥴

Be the best among the best. 

🍁 Sentiasa bersihkan hati..
🍁 Jangan sombong
🍁 Jangan dengki mendengki
🍁 Rezeki tak salah alamat..
🍁 Jika bukan hari ini rezeki kita.. 

Mungkin lain hari, 
kerana Allah maha Mengetahui..


Semua dalam rahsia AllahMelangkah dengan yakin dan percaya diri untuk menjadi yang terbaik diantara yang terbaik. Namun, jangan lupa untuk senantiasa membersihkan hati dari rasa sombong dan dengki. Tujuan kita untuk menjadi yang terbaik bukan untuk berlumba-lumba dengan orang lain, melainkan untuk mengembangkan potensi diri dan memberikan yang terbaik bagi diri sendiri dan orang lain.

Selain itu, janganlah merasa kecewa jika tidak mendapat rezeki pada saat ini. Ingatlah bahwa rezeki tidak akan salah alamat dan pasti akan datang pada waktunya. Teruslah berusaha dan memohon doa kepada Allah yang Maha Mengetahui segala rahsia.

Untuk menjadi yang terbaik, kita juga harus berusaha untuk selalu belajar dan berkembang. Tidak pernah ada kata terlambat untuk belajar dan memperbaiki diri. Janganlah takut untuk mencuba hal-hal baru dan mencari pengalaman baru yang dapat memberikan nilai tambah bagi diri kita sendiri.

Dengan senantiasa membersihkan hati dan mengembangkan diri, serta selalu mengandalkan Allah yang Maha Mengetahui dan Mahakuasa, kita dapat menjadi yang terbaik di antara yang terbaik ( insyaAllah ). Selain itu, selalu ingat untuk tetap rendah hati, berbuat baik pada orang lain, serta selalu mensyukuri segala rezeki yang telah kita terima dari Allah SWT.

aamiin | alhamdulillah

Tetap Semangat !.

Post a Comment

0 Comments