Download

Mencari ...
Setinggi2 penghargaan dan ucapan terima kasih buat semua rakan komuniti yang terus menyokong aktiviti KPTTLUS. terutama sekali buat Rakan Pengurusan Channel LUS & Rakan Moderator Channel LUS selanjutnya SEMUA rakan-rakan yang menggunakan Jaluran / Jaringan PTT Channel Lebuhraya Utara-Selatan. Sekian, Terima Kasih. ( 43650|[LUS]|airbort )
17 September 2013

KL Gangster 1, 2, 3 ? ... Mungkin kita kata lawak @ BEST. tapiii manalah kita tau kalau2 betol berlaku seperti perbualan di bawah !!!

BILA BUDAK TERPENGARUH DIALOG FILEM KL GANGSTER !!!

( mesti kita kata ... Alaaa budak sekarang bijak...tau mana baik tau mana buruk ) - Layankan Jerrr

Mak : Aman ... diam sikit la ... adik kamu nak tido ni ...
Aman : Lu tunggu wa mati dulu la baru wa diam ...

Abah : Aman, abah penampar kang ...
Aman : Lu sapa wa mau goyang ...

Mak : Aman, abah kamu tu ... Hormat la sikit ...
Aman : Wa tak kira, lu abg long ka, lu ayahanda ka, ini KL wa pegang...

Abah : Ish ... memang nak kene budak ni. Abah halau keluar rumah kang ...
Aman : Lu sapa suruh wa blah ... Mana wa mau redah, wa punya suka la ...

Mak : Aman, abah kamu tu ... hormat sikit la ...
Aman : Haiyya ... wa tak kira la apa jasa dia sama lu ... ok ... kalau lu nak angkat dia, lu angkatlah ...

Abang : Apa kau merepek ni Aman, kau nk mati ke cakap mcm tu kat mak abah ... !!!???
Aman : Aku tak takut mati, tapi aku tak nak mati ...

Abah : Aman ... !!! sape ajar kau macam ni ... kau nak lawan mak, abah dengan abg kau sendiri ... ???
Aman : Abg tak abg, sapa kacau, wa pecah ...

Abah : Memang nak kene sepak budak ni kang ...
Aman : Kalau bukan kerana bapak lu, dah lama wa sepak muka lu ...

Abah : Paanngggg...!!! ( Penampar ). Puas hati aku ...
Aman : uWaaaa ... saakiittt ... Aman gurau je abah ...

Abah : Haa...baru lu rasa wa punya sengattt ... !!!
( Sudahnye Bapak Pun Tak Leh Tahan ... Huhh !!! )

Komuniti PTT Zello . Channel : Lebuhraya Utara-Selatan
http://kpttlus.blogspot.com

0 komen:

Post a Comment

Terima kasih di atas kesudian anda menaip komen di sini . . .