Download

Mencari ...
Setinggi2 penghargaan dan ucapan terima kasih buat semua rakan komuniti yang terus menyokong aktiviti KPTTLUS. terutama sekali buat Rakan Pengurusan Channel LUS & Rakan Moderator Channel LUS selanjutnya SEMUA rakan-rakan yang menggunakan Jaluran / Jaringan PTT Channel Lebuhraya Utara-Selatan. Sekian, Terima Kasih. ( 43650|[LUS]|airbort )
23 July 2013

Doa 10 Malam Terakhir Bulan Ramadan... Enam Perkara Untuk Ditangisi - Ketika Berdoa )


1. YA ALLAH ... muliakan aku sebelum sahkaratulmaut.

2. YA ALLAH ... muliakan aku sewaktu / semasa di alam barzakh.

3. YA ALLAH ... muliakan aku sewaktu bangkit di alam barzakh.

4. YA ALLAH ... muliakan aku sewaktu aku berada di neraca mizan.

5. YA ALLAH ... muliakan aku sewaktu aku meniti di titian sirotolmustakim

6. YA ALLAH ... muliakan aku nanti dengan KAU himpunkan aku dlm syurga dengan orang-orang yang aku sayangi ... insyaAllah ... Amin.

Komuniti PTT Zello . Channel : Rakan COPS PDRM
http://kpttrakancopspdrm.blogspot.com

0 komen:

Post a Comment

Terima kasih di atas kesudian anda menaip komen di sini . . .