Koleksi Amalan Doa Harian BY Khemeq

Sumbangan : Rakan Moderator LUS, Khemeq.

"Yaa Allah, mudah-mudahan mulai saat ini apa pun yang aku lakukan, apa pun pekerjaan ku, kau tolong aku utk lebih dekat dengan-Mu, lebih mencintai-Mu, lebih kau cintai dan kau ridhoi. Dan mudah-mudahan apa pun yg aku lakukan akan memberi manfaat sebesar-besarnya utk sebanyak mungkin mahluk-Mu, menjadi rahmatan lil'alamin. Dan semoga dgn pertolongan-Mu setiap hari aku bertambah baik, bertambah baik dan bertambah baik di 7 dimensi(Sosial,Emotional,Spritual,Intelektual,Financial,Estesis&Freedom). Hingga aku kembali kepada-Mu dlm keadaan baik, khusnul khatimah dlm pelukan cinta-Mu"



Ayat Penenang Hati & Jiwa Raga,
( Sebarang kemusykilan harap dapat hubungi Rakan Moderator LUS, Khemeq sendiri ).

Ini ayatnya ya ...

" Kul malikul kud dus.. Malikul sangsi... Malikul dangdut...."

Peringatan : Hubungi KHEMEQ untuk penerangan lanjut !!!.

Sekian.


.
Komuniti PTT Lebuhraya Utara-Selatan ( KPTTLUS )
> > > www.kpttlus.blogspot.com < < <
Status : InfoChannel - ( Borak Kosong DILARANG ).
Peringatan : TIADA Sebarang Informasi Sekatan Jalanraya ( Roadblock ), Perangkap Had Laju ( Speedtrap ) atau Seumpama Dengannya ( Termasuk sebarang KataGanti atau KodRahsia ).
Nota : Anda akan DISINGKIRKAN dari jaluran TANPA NOTIS !!!. Harap Maklum & Selamat Bekerjasama.

Post a Comment

0 Comments

Ulasan